بانک اطلاعات شرکت ها

لیست کامل نام شرکت ها – اطلاعات کامل شرکت ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود / جهانگیری

    عاون اول مدیر جمهوری با تاکید بر این که بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود، گفت: در اینصورت پایتخت کشور عزیزمان ایران قادر

    بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود / جهانگیری

    جهانگیری: بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود

    عبارات مهم : ایران

    عاون اول مدیر جمهوری با تاکید بر این که بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود، گفت: در اینصورت پایتخت کشور عزیزمان ایران قادر خواهد بود به تعهدات خود جهت همکاری با اسکاپ در جهت توسعه پایدار عمل کند، متاسفانه در بعضی موارد تحریم ها به طور کامل لغو نشده و طرف برابر به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است.

    به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول مدیر جمهوری، «اسحاق جهانگیری» در جریان سفر به سوچی روسیه به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس شورای نخست وزیران شرکت همکاری شانگهای، پیش از ظهر جمعه در دیدار «شمشاد اختر» معاون دبیر کل شرکت ملل متحد و دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی آسیا و پاسیفیک (اسکاپ) در هتل محل اقامت معاون اول رییس جمهوری کشورمان افزود: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران برنامه های وسعیی جهت توسعه کشور در نظر دارد و پایتخت کشور عزیزمان ایران علاقمند است از مشورت ها و تجربیات اسکاپ در جهت توسعه پایدار استفاده کند.

    بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود / جهانگیری

    وی با اشاره به سابقه طولانی همکاری های کشور عزیزمان ایران با این کمیسیون خواستار گسترش این همکاری ها در جهت توسعه پایدار شد.

    معاون اول رییس جمهوری با یادآوری اینکه طرف مذاکرات اسکاپ یکی از مهمترین شرکت های توسعه ای کشور عزیزمان ایران یعنی شرکت برنامه و بودجه کشور هست، خاطر نشان کرد: این شرکت مسوولیت برنامه ریزی جهت توسعه کشور عزیزمان ایران را بر عهده دارد و دبیر شوراهای مهم تصمیم گیری کشور و مباحث مرتبط با اسکاپ نیز همین شرکت است.

    وی در ادامه یکی از پرسشها کشور عزیزمان ایران را وجود بلایای طبیعی دانست و با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران سال های متمادی است که از بحران خشکسالی زحمت می برد، افزود: کشور عزیزمان ایران با مساله کمبود آب مواجه است و در بعضی موارد که بارندگی های شدید رخ می دهد موجب جاری شدن سیل و بروز خسارات فراوان می شود.

    عاون اول مدیر جمهوری با تاکید بر این که بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود، گفت: در اینصورت پایتخت کشور عزیزمان ایران قادر

    جهانگیری ادامه داد: وجود خشکسالی در سال های اخیر باعث شده است که مناطقی از کشورهای عراق، سوریه ، عربستان و کشور عزیزمان ایران به کانون های خطرناکی جهت ایجاد ریزگردها تبدیل شوند و زندگی بسیاری از مردم کشور ما حتی در پایتخت را تحت الشعاع قرار دهد.

    معاون اول رییس جمهوری خواستار توجه شرکت ملل متحد به عنوان ریزگردها و کمک جهت حل این معضل شد و اظهار کرد: شرکت ملل باید بطور خاص به این عنوان توجه کند آیا که ریزگردها زندگی جمعیت فراوانی از مردم منطقه را دچار مسئله کرده است.

    وی زلزله را از دیگر بلایای طبیعی کشور عزیزمان ایران برشمرد و با یادآوری خسارات سنگین زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه، افزود: صبحگاه امروز نیز زلزله ای در جنوب شرق کشور در استان کرمان به بزرگی ۶ ریشتر رخ داد و خساراتی را به بار آورد.

    بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود / جهانگیری

    جهانگیری با اشاره به مذاکرات صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده است میان کشور عزیزمان ایران و اسکاپ جهت استقرار مرکز مدیریت اطلاعات بلایای طبیعی وابسته به شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران بر ضرورت نهایی شدن این برنامه و شروع به کار هر چه سریعتر این مرکز تاکید کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران تعهدات خود را جهت گشایش این مرکز انجام داده است و امیدوارم طرف برابر نیز بسترهای مورد نیاز را جهت راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز در پایتخت کشور عزیزمان ایران فراهم کند.

    معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران از کارها و برنامه های اسکاپ در جهت توسعه پایدار حمایت می کند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نیز عنوان توسعه پایدار و همه جانبه را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

    عاون اول مدیر جمهوری با تاکید بر این که بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود، گفت: در اینصورت پایتخت کشور عزیزمان ایران قادر

    وی همچنین با یادآوری اینکه کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر گام های موثری در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از سوخت فسیلی پاک نظیر گاز برداشته هست، گفت: کشور عزیزمان ایران از برگزاری اجلاس انرژی از سوی اسکاپ حمایت می کند و آمادگی دارد تجربیات خود را در این زمینه در اختیار اسکاپ قرار دهد.

    بر اساس برجام تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران باید به طور کامل لغو شود / جهانگیری

    **معاون دبیر کل شرکت ملل: جهت ایجاد مرکز مدیریت اطلاعات بلایای طبیعی تلاش می کنیم

    معاون دبیر کل شرکت ملل متحد و دبیر اجرایی اسکاپ نیز در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ایجاد مرکز مدیریت اطلاعات بلایای طبیعی شرکت ملل متحد در تهران، گفت: تلاش خواهیم کرد این مرکز هر چه سریعتر افتتاح شود البته چند عنوان اداری و فنی وجود دارد که باید با همکاری یکدیگر در جهت برطرف آن گام برداریم.

    وی با بیان اینکه اسکاپ با کشورهای عضو در حال تهیه پیش نویس طرح توسعه پایدار جهت آسیا و اقیانوسیه هست، خاطر نشان کرد: البته کشور عزیزمان ایران نیز همکاری فعالی در تهیه این پیش نویس داشته و ما آمادگی داریم حمایت بیشتری از کشور عزیزمان ایران در جهت اهداف توسعه پایدار داشته باشیم.

    شمشاد اختر گزارشی از فعالیت های اسکاپ در زمینه های متفاوت ارائه کرد و گزارش های مکتوبی را نیز در اختیار معاون اول رییس جمهوری کشورمان قرار داد و با اشاره به اینکه در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ نشست وزرای انرژی در تایلند برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به نقش پراهمیت کشور عزیزمان ایران در زمینه انرژی علاقمند هستیم نماینده ای در بالاترین سطح از کشور عزیزمان ایران در این اجلاس شرکت کند.

    واژه های کلیدی: ایران | همکاری | برنامه | برنامه ریزی | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار