بانک اطلاعات شرکت ها

لیست کامل نام شرکت ها – اطلاعات کامل شرکت ها

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی BBC علیه اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌کند/ مردم پای صندوق بیایند به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهند ، موسوی‌لاری/ ناصری

    وزیر کشور دولت اصلاحات راجع به ارزیابی‌اش از عملکرد نمایندگان لیست امید تاکید کرد: نمایندگان لیست امید انسان‌های خوب و سالمی هستند بعضی از آن‌ها انصافا خوب کار

    BBC علیه اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌کند/ مردم پای صندوق بیایند به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهند ، موسوی‌لاری/ ناصری

    موسوی لاری:BBC علیه اصلاح طلبان تبلیغ می کند/ناصری:مردم پای صندوق بیایند به اصلاح طلبان رأی می دهند

    عبارات مهم : اصلاح طلب

    وزیر کشور دولت اصلاحات راجع به ارزیابی اش از عملکرد نمایندگان لیست امید تاکید کرد: نمایندگان لیست امید انسان های خوب و سالمی هستند بعضی از آن ها انصافا خوب کار کرده اند و معدلشان را مثبت می دانم ولی در کل انتظارات ما را برآورده نکرده اند.

    ایلنا نوشت:عبدالواحد موسوی لاری گفت: مورد نیاز به ذکر است که در قضیه برجام همه ارکان نظام از مقام معظم رهبری تا مجلس شورای اسلامی -که کمتر از یک ساعت این توافق را امضا کرد-، موافق بودند.

    وی افزود: از دلواپسان می پرسم مدیر جمهور باید بابت چه چیزی عذرخواهی کند؟ آیا روحانی باید به خاطر این که یک اجماع جهانی علیه کشور عزیزمان ایران را شکست عذرخواهی کند؟ اگر قرار به عذرخواهی باشد اشخاصی باید این کار را انجام دهند که هم دیروز و هم امروز بدون توجه به منافع و مصالح ملی حرف هایی را زدند که جهت نظام سنگین تمام شد. آیا هنگامی که جامعه جهانی، اتحادیه اروپا و حتی افکار عمومی ایالات متحده به خاطر عهدشکنی ترامپ علیه او بسیج شده است اند و این واکنش‌ها او را ناپسند و خارج از عرف دیپلماتیک می دانند ما در داخل دست به رفتارهایی می زنیم که گویا ما کار اشتباهی کردیم؟ آیا درست زمانی که جریان استکباری با محوریت آمریکا اعلام می کند که سرمان کلاه رفته است و ایرانی ها نظرات خود را به ما دیکته کرده اند قضیه را به گونه ای دیگر نشان می دهیم و می گوییم در جریان برجام ما لطمه خورده ایم با چه منطقی این استدالال ها را بیان می کنیم؟

    BBC علیه اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌کند/ مردم پای صندوق بیایند به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهند ، موسوی‌لاری/ ناصری

    اهم بیانات موسوی لاری به شرح زیر است:

    *دشمن یک توافقنامه را نقض کرده هست، امضای خودش را بعد گرفته افکار عمومی هم او را محکوم می کند ما باید از این وقت استفاده کرده و با دنیا تعامل خودمان را زیاد کنیم. دنیا باید بداند در جریان برجام موضع ما حق است و این آمریکاست که با قلدری از یک توافق بین المللی خارج شده است و خودش هم باید جوابگوی افکار عمومی باشد. در چنین شرایطی است که ما می توانیم حقانیت خود را ثابت کنیم. ولی نمی دانم این کسانی که از ابتدا هم با برجام مخالف بودند در شرایطی که ما می توانستیم حقانیت خود را ثابت کنیم با چه منطقی پرچم آمریکا را در مجلس آتش می زنند؟ این افراد مخالف برجام نیستند، بلکه مخالف حسن روحانی هستند. مگر می شود که بگوییم روحانی چیزی را امضا کرده است که مقام معظم رهبری با آن مخالفت داشته هست، چنین چیزی ممکن نیست. مگر این مملکت بی سر و سامان است که هرکسی هر کاری دلش می خواهد انجام دهد؟ اصلا اینگونه نیست.

    وزیر کشور دولت اصلاحات راجع به ارزیابی‌اش از عملکرد نمایندگان لیست امید تاکید کرد: نمایندگان لیست امید انسان‌های خوب و سالمی هستند بعضی از آن‌ها انصافا خوب کار

    *بر کسی پوشیده نیست کسانی که طرح عدم کفایت روحانی را مطرح می کنند مخالف کارکردها نیستند بلکه مخالفان شخصی، حزبی، جناحی و تشکیلاتی مدیر جمهور هستند. این اشخاص که می گویند برجام نباشد، حرف آن ها قبول، اگر برجام را از بین برود حال گزینه ارزش چیست؟ با چه ادبیاتی باید با دنیا صحبت کنیم؟ راه حل این همه بحران چیست؟ همین هایی که می گویند باید مجلس عدم کفایت روحانی را مطرح کند، مگر هشت سال در کنفرانس ها و نشست ها شرکت نکردند؟ این گردهمایی ها چه روزنه ای جهت مردم باز کرد؟

    *کسی که میلیاردها دلار ثروت این مملکت را مشخص نیست در کجا و چگونه هزینه کرده کفایت سیاسی دارد ولی کسی که توانست تا حدی خرابکاری هشت سال مدیریت اشتباه را جبران کند عدم کفایتش را مطرح می کنند ؟ مشخص است که این دعوا جهت مصالح ملی نیست بلکه جهت انتقام جویی هاست.

    *رئیس جمهور نظامی در شرایطی باید بر سر کار بیاید که ما مسئله نظامی داشته باشیم، ولی پرسشها کشور در حال حاضر اقتصادی و سیاسی هست؛ آیا یک شخص نظامی می تواند این دو معضل را حل کند! در چنین شرایطی حضور یک فرد نظامی پرسشها را شدت یافتن می کند، بله اگر مسئله ما نظامی بود و ما می خواستیم با دنیا وارد مناقشات نظامی شویم حضور فردی که به ما بگوید چگونه می توانیم با دنیا وارد جنگ شویم بافایده بود ولی بحث ما که نظامی نیست.

    BBC علیه اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌کند/ مردم پای صندوق بیایند به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهند ، موسوی‌لاری/ ناصری

    *نمایندگان لیست امید انسان های خوب و سالمی هستند بعضی از آن ها انصافا خوب کار کرده اند و معدلشان را مثبت می دانم و نمره قابل قبولی به آن ها نیز می دهم، ولی اگر بخواهم در یک کلام بگویم که عملکردشان چگونه بوده است؟ آنان انتظارات ما را برآورده نکرده اند. علت این کم کاری عوامل مختلفی دارد نخست اینکه نمی خواهند با دولتی که خودشان حامی آن هستند مخالفت داشته باشند. از طرفی هم فضای عمومی، تصمیم گیری حاکمیتی و نظارتی با آنها همراه نیست. دولت در چینش نیروهاش ضعیف عمل کرد، آقای روحانی می تواست نیرومند تر عمل کند تا آنان با مجلس همراهی کنند.

    *رئیس جمهور مدیرانی گزینش کرده است که پا به پای انتظارات مردم حرکت نمی کنند و متاسفانه گاهی خلاف آنان گام برمی دارند. این ضعف مدیر جمهور است ایشان شخصا باید پاسخگو باشند. این مسئله با صحبت حل نمی شود اگر وزیری با دولت و مدیر جمهور همراهی نمی کند بهتر است کنار گذاشته شود. هنگامی که این گله ها در صحبت ها مطرح می شود من و شما چه تصمیمی می توانیم بگیریم؟ گله که مسئله حل نمی کند! آقای روحانی عالی ترین مقام اجرایی کشور است مدیر بی کفایت باید کنار گذاشته شود.

    وزیر کشور دولت اصلاحات راجع به ارزیابی‌اش از عملکرد نمایندگان لیست امید تاکید کرد: نمایندگان لیست امید انسان‌های خوب و سالمی هستند بعضی از آن‌ها انصافا خوب کار

    *به نظر من مجمع تشخیص تا حدودی جایگاهش را از دست داده هست، این مجمع بنا بوده پرسشها کلان کشور را مورد بررسی قرار دهد ولی در حال حاضر روی آئین نامه های دولت بحث می کنند. مشاهده می کنیم به عنوان نمونه در ماجرای ورود سپنتا نیکنام به شورای شهر شش ماه بحث می کنند آخر سر هم بی نتیجه می ماند و یا در سایر موارد هم این گونه عمل می کنند. بنده هم جای مدیر جمهور بودم در چنین جلساتی شرکت نمی کردم. مجمع تشخیص مصلحت نظام بنا بود بازوی تصمیم ساز نظام باشد نه این که خود را درگیر پرسشها خرد کند!

    *مردم همچنان با همه نقدهایی به دولت حسن روحانی دارند و با همه دلخوری هایشان که از کارکرد شورای شهر یا فراکسیون دارند، به اصلاح طلبان امید دارند، لیکن مدت هاست از طرف برابر عبور کرده اند و معتقدند این نگاه جهت کشور درست نیست. ولی باتوجه به شرایطی که به وجود آمده کار جهت اصلاح طلبان سخت است و شاید مانند شورای دوم مردم پای صندوق های رأی نیایند. آیا ما در شورای دوم شکست خوردیم؟ یک و نیم درصد میزان همکاری مردم در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بود آقای چمران که نفر اول بود ۴ درصد آرا داشتند و تا جایی که ذهنم یاری می کند میزان همکاری مردم در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زیر ۲ درصد بود، مردم آیا نیامدند؟ چون از عملکرد شورای اول عصبانی بودند آن ها گفتند ما به شما رأی دادیم پرسشها را حل کنید نه این که دعوا راه بیاندازید.

    BBC علیه اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌کند/ مردم پای صندوق بیایند به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهند ، موسوی‌لاری/ ناصری

    * اگر شما از حدود پنج ماه قبل از حوادث دی ماه مسیر خبری BBC را دنبال کنید متوجه خواهید شد که این شبکه از یک بنگاه خبری تبدیل شده است بود به رسانه ای که علیه اصلاح طلبان تبلیغ می کند. به این علت که آنان به خوبی می دانند که جریان اصولگرایی جایگاهی بین افکار عمومی ندارد و این اصلاحات است که هنوز مورد اعتماد است بنابراین می گویند عملکرد این جریان را زیر پرسش ببریم تا مردم از حکومت جدا شوند و حتی تا جایی پیش رفتند که رژیم فاسد سلطنتی را مطرح کردند.

    *دلواپسان و منتقدین دولت در ابتدا فکر می کردند تجمعاتی برگزار می کنند و با استفاده از پرسشها معیشتی آن را به سمت دولت سوق می دهند و از این ابزار جهت نقد و به چالش کشیدن دولت استفاده می کنند ولی غافل از این که هنگامی که بساطی گسترده می شود دیگران هم از آن استفاده می کنند. اعتقاد دارم حکومت به معنای عام و دولت به معنای خاص باید صدای آن ها را بشنود. آقای خاتمی و دوستان اصلاح طلب در جریان اتفاقات دی ماه نیرومند ترین برخوردها را داشتند، از حق انتقاد مردم دفاع کردند به دولت و حکومت گفتند صدای مردم را بشنوید ولی خط خود را از کسانی که می درخواست کردند کلیت نظام را تخریب کنند جدا کردند. مشخص است که اصلاح طلبان با کسانی که به دنبال براندزای اصل نظام هستند، همراه نمی شوند.

    *من به عملکرد شورای شهر نسبت به دادن رأی به آقای نجفی انتقاد دارم، این شورا یک نهاد مردمی است که مخالف و موافق با یکدیگر تصمیم می گیرند، اینکه به صورت اجماعی همه اعضای آن به آقای نجفی رأی می دهند اشتباه هست. در گزینش ایشان تضارب آرا صورت نگرفت. اگر معترضان به نجفی وقت این را پیدا می کردند که بیان کنندبا مسئله مواجه شدی چه می کنید، شاید قضایا به گونه ای دیگری رقم می خورد. آقای نجفی هنگامی که که با موانع رو به رو شد و خودش هم اطلاعی نداشت باید براق صحبت می کرد چه موانعی وجود دارد که نتواست بماند.

    *جریان خردگرای جامعه ما اهم از اصولگرا و اصلاح طلب که دل در گرو نظام دارند به نتیجه رسیده اند که باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، آقای ناطق هم از عقلای قوم هستند و به خوبی می دانند که چیزی به حفظ نظام و همدلی و همراهی کمک می کند.

    مساله مهم کشور ارتباط مردم با صندوق های رای است

    نامه نیوز نوشت:

    عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:« پیروزی آقای عارف در انتخابات هیات رئیسه مجلس در سال نهایی مجلس دستاورد مهمی است و جامعه رای اصلاح طلبان را خیلی بهتر پوشش خواهد داد».

    وی با اشاره به عملکرد دولت در بعضی از زمینه ها که طی چند سال گذشته موجب منفعل کردن جامعه رای اصلاح طلبان شده است هست، گفت: «این انتخابات و پیروزی عارف می تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد مشروط بر اینکه در صورت گزینش شدن در یک سازوکار و ساختار مدیریتی مقتدر کار کنند و انتظارات مردم، جامعه و دولت را پیش ببرند.»

    عضو بنیاد باران در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد عارف در قالب مدیر فراکسیون امید چقدر می توان به موفقیت او در جایگاه مدیر مجلس امیدوار بود، گفت: « بالاخره تفاوت های عارف و لاریجانی مشخص هست. هر یک از آن نقاط قوت و ضعفی دارند. مهم این است که در یک مناظره اخلاقی و مسابقه آمیز انتخابات انجام شود و کسی که گزینش می شود نیز چون نماینده مستقیم مردم هست، انتظارات مردم را در چارچوب قوانین اساسی خوب پیگیری کند.»

    وی تاکید کرد: « اگر عارف گزینش شود و در این یک سال نیز مثل گذشته که هرجا مدیر بوده کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته هست، این مسیر سخت را طی کند، اتفاق خوبی خواهد افتاد. من اطمینان دارم که در نتیجه آن اقبال به اصلاح طلبان و شخص آقای عارف جهت آینده تقویت خواهد شد.»

    ناصری در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی عارف بر لاریجانی در انتخابات مجلس به معنی از بین بردن احتمالی ائتلاف اصلاح طلبان با لاریجانی در انتخابات 1400 هست، گفت: « نه ، اصلاح طلبان در هر انتخاباتی بربنا بر ضرورت و با تکیه بر منافع و مصالح مردم تصمیم گیری می کنند. گزینش مدیر مجلس یک ماراتن در چارچوب آیین نامه و ضوابط خود هست. انتخابات ریاست جمهوری نیز بحث دیگری هست. حتما اصلاح طلبان نامزد خود یا حمایت از یک نامزد غیرتشکیلاتی را مثل سال 92 بنا بر ضرورت و شرایط آن ایام و وقت گزینش می کنند.»

    وی افزود: « توصیه مهم این است که دغدغه اصلاح طلبان و همه دلسوزان جمهوری اسلامی اکنون این است که مردم انگیزه حضور پای صندوق رای را داشته باشند. در این صورت قدرت تشخیص طبیعی جهت گزینش اصلح نیز وجود خواهد داشت. نگرانی فعلی این است که در شرایط حساس کنونی کشور، بعضی از نارسایی هایی موجود در حوزه اجرایی و دولت که می توانست وجود نداشته باشد؛ خدای نکرده در انتخابات 1400 شرایط ارتباط مردم با صندوق رای را مساله دار نکند. حتما اصلاح طلبان درصدد آن هستند که این اتفاق نیفتد.

    ناصری در پاسخ به این پرسش که جریان اصلاح طلب جهت جلوگیری از ایجاد چنین وضعیتی چه کارها عملی انجام می دهد و می تواند انجام دهد، گفت: حتما حمایت اصلاح طلبان از دولت تا 1400 محفوظ خواهد بود ولی دغدغه اصلاح طلبان همان دغدغه کلی جامعه و ساختار کلی نظام هست. اگر قرار باشد مردم پای صندوق رای آیند به این جمع بندی رسیده اند که جبهه اصلاحات تجربه موفق تری جهت همراهی با مردم دارد.

    واژه های کلیدی: اصلاح طلب | شورای شهر | حسن روحانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | اصلاح طلبان | مجلس شورای اسلامی | انتخابات ریاست جمهوری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار